Ultima actualizare a informației 04 iulie 2023
Bunurile dobândite/înstrăinate precum si orice modificare, inclusiv a masei impozabile, alta decât evaluarea, se declară în
termen de 30 de zile!
Termenul de soluționare este de maxim 45 de zile de la data depunerii complete a documentelor!
Avand în vedere particularitatea anumitor dosare fiscale, în situația în care doriți informații suplimentare, vă adresăm rugămintea de a contacta compartimentele de specialitate, din cadrul instituției noastre!
- Cerere transfer dosar;
- Hotărârea Adunării Generale ori a Consiliului de administrație, respectiv directoratului, înscris ce a fost depus la Oficiul Național al Registrului Comerțului, privitor la schimbarea de sediu / denumire;
- Rezoluția pronunțată în ședință publică, prin care se admite cererea referitoare la schimbarea de sediu și se dispune înregistrarea în Registrul Comerțului, a mențiunilor cu privire la schimbarea sediului/denumirii;
- Certificat de înregistrare mențiuni eliberat de Oficiul Registrului Comerțului de pe lângă Tribunalul București și după caz,
- Certificatul de radiere al entității – dacă o entitate este radiată urmare schimbării sediului social în alt județ;
- Cărțile de identitate ale vehiculelor, ce fac obiectul transferului de dosar;
- Fișa de înmatriculare, în vederea vizării, pentru schimbarea taloanelor – dacă vă este solicitată de către Direcția Regim Permise de Conducere și Înmatriculare a Vehiculelor;
- Orice alt înscris considerat relevant pentru soluționarea dosarului fiscal;
- Împuternicire și actul de identitate, al persoanei delegate să depună documentele sus menționate sau actul de identitate al administratorului, dacă acesta depune înscrisurile.
Notă:
- În cazuri specifice pot fi solicitate și alte înscrisuri, care să ateste veridicitatea și/sau să clarifice unele stari de fapt.
- Limba oficială în administrația fiscală este limba română. Dacă la organele fiscale se depun petiții, documente justificative, certificate sau alte înscrisuri într-o limba străină, organele fiscale vor solicita ca acestea să fie însoțite de traduceri în limba română certificate de traducători autorizați.
- Depunerea declarațiilor fiscale, reprezintă o obligație si în cazul persoanelor care beneficiază de scutiri sau reduceri de la plata impozitului sau a taxei.
- Încetarea mijloacelor de transport din evidența fiscală, se efectuează sub condiția transmiterii Confirmării de primire a dosarului de transfer, de către organul fiscal cu competență teritorial-administrativă, unde se regăsește noul sediu al contribuabilului.